יום שלישי, 6 בינואר 2015

התקנת מטפים ברכב - זה אפשרי !

התקנת מטפים ברכב - זה אפשרי ! 

אמצעי כיבוי יכולים להתאים לרכבים פרטיים ומסחריים. אמצעי כיבוי מן הסוג הזה מעניקים הגנה אופטימאלית לרכב. הם משמשים בתור אמצעי לכיבוי אש או ריסונה במהלך דליקה, תורמים להגנה אקטיבית כנגד אש במערכות הרכב ויכולים לעזור גם במקרה חירום של התמודדות עם שריפה במקום ציבורי. יש סוגים שונים של אמצעי כיבוי לרכבים אך התקנתם אפשרית ואף פשוטה מכפי שנהוג לחשוב.

היתרונות של אמצעי כיבוי לרכב
אמצעי כיבוי לרכב מכילים אבקה רב שימושית. האבקה מסוגלת לכבות דליקות של מוצקים, נוזלים וחשמל. מטף תקני במשקל של 1 ק"ג נמכר עם מתלה ומתאים לרכב פרטי. עם זאת, רצוי לא להפעיל את אמצעי הכיבוי באבקה במקומות סגורים או קשים לאוורור וניקוי. ההפעלה מתבצעת רק במקרי חירום והיא מבטיחה שורה של יתרונות ייחודיים:
·         הפעלה פשוטה, מהירה וקלה ללא צורך ברקע מקצועי
·         אספקת אמצעי כיבוי עם מד לחץ לבדיקת תקינות חזותית
·         שימוש בחומר כיבוי ידידותי לסביבה ולא רעיל
·         עמידה בדרישות מכון התקנים הישראלי
·         התאמה לתקנות משרד התחבורה

בחירת מטפים ושיטת התקנה
כדאי לבחור דגם של אמצעי כיבוי לפי הפרמטרים הבאים:
·         תכולה בק"ג
·         משקל כולל והתאמה למתקן הנשיאה
·         גובה ורוחב
·         לחץ טעינה ולחץ בדיקה
·         כושר כיבוי
·         קוטר מיכל

את ההתקנה מבצעים לפי הוראות היצרן. בשלב הראשון בוחרים את המיקום הנכון עבור המתקן ומחברים אותו בעזרים המצורפים לערכה. בשלב השני מחברים את המטף עצמו ובודקים שליפה מהירה. ההתקנה מתבצעת גם בהתאם לתנאים בתוך הרכב או בכפוף להוראות היבואן. כמעט בכל ספר רכב של רכב מסחרי מפורטות הוראות ספציפיות לגבי התקנת אמצעי כיבוי. אמצעים אלו נמכרים במחיר משתלם יחד עם כל הערכה והאביזרים הנלווים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה